sunnuntai 18. joulukuuta 2011

hupsiskupsis sunnuntai

heippa (:
tää päivä on menny ihan vaa kotona kollarit jalassa ja meikittä, ei siis pihalle ollu asiaa tällä naamalla :D otin yöllä kuvia ku ei uni tullu ja sitte aamulla katoin että vaau näähä on hineoja hyvä mä!!!1 mutta jooo leivottiin pikkuveljen kaa pipareita ja äiti teki omenapiirakkaa ja sitte oon vaa syöny karkkia ja juonu pepsiä....
ja sain mä tehtyä tekstiilityön uusiks ku se oli nii huonosti tehty että oli ihan pakko tehä jotaki sille että numero nousis, jos se enää vaikuttaa toikkarii.... siinä sitte taistelin jonku antiikin ajan ompelukoneen kans 2 h, mulla on nii hyvät hermot että huhhuh :)
njoooo eilen lupasin laittaa kuvaa siitä hameesta ja legginsseistä, mutta kummatkaan ei kyllä pääse etuihinsä tässä kuvassa.....
 ja tässä mun yölliset otokset :DD ( näitä oli melkee 200 mutta ei oikee julkasukelposia :DDD )


ei mulla muuta tältä päivältä, huomenna taas reippaana kouluun jee :)
no ei oo enää ku 4 aamua ja sitte joululomalle, kyllä mä kestän.....

<3:llä sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti