maanantai 26. joulukuuta 2011

heippahei

juuu u.... joulu tuli ja meni, nyt sitte maha täynnä suklaata uuteen vuoteen HYI :DDDD käytii tänää ikeassa mutta en oikee löytäny muutaku maton ja pussilakanan itelle... pikkuveli sai uuen koulupöyän VIHDOIN! (:
testailin enemmä tänää sitä uutta objektiivia ja se on tosi kiva! mitäköhä mun piti kirjottaa... öh
no ihansama :D oon iha sekasin päivistä ja muutenki suklaa tekee mulla jotaki outoa, on kokoaja nälkä ja sen näki tänää ku mentii abc:lle syömää nii söin sen hampparin minuutissa ja ranskiksissa meni ehkä puol minuuttia..... huoh ja jäi nälkä vielä nii sitte kyyläsin jos joku jättäis jotaki syömättä :------)
nojoo mulla ei oikee oo kuvia ku en jaksa siirtää, huomenna ehkä vois sitte tehä jonku kuvapostauksen jos ehin, ku oon varmaa annin kaa koko päivän ja sitte varmaa illalla oon ulkona nii kattoo mite jaksan...
mutta mä tästä meen höpöttämästä heipsu!

<3:llä sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti